transport kolejowy krotka charakterystyka

transport kolejowy krotka charakterystyka

Rok później, chociaż nie dokładnie Foo Fighters w II wojnie światowej klasycznym tego słowa znaczeniu, pierwsza obserwacja UFO z napędem samolotów kiedyś jak pierwszy wypalania na UFO z powietrza doszło nad Anglią.

David Clarke i Andy Roberts napisać w swojej książce „z cienia: UFO, ustanowienia i Dziennika Cover-up” (Londyn: Piatkus, 2002), że na początku stycznia 1916 roku na lotnisku myśliwskiego w Rochford w Essex poza Londynem, około 8:45 PM, lot podporucznikiem JE Morgan powstał na patrolu anty-Zeppelin w jego BE2c bojownika.spływy kajakowe rzeką wdą Gdy Morgan osiągnęła 5,000 stóp widział trochę powyżej i nieco z przodu po prawej stronie około 100 stóp od niego, co on opisany jako „z rzędu alllineslogistics.pl – transport lądowy gdynia, co wydaje się być oświetlone okna, które wyglądały mniej więcej tak wagonie kolejowym z żaluzjami narysowanych”.

Wierząc, że poleciał bezpośrednio do drogi nadjeżdżającego Zeppelin w akcie przygotowuje się do ataku na Londyn, Morgan wyciągnął pistolet i strzelił usług kilkakrotnie w kierunku „wagon kolejowy”. Natychmiast „światła gwałtownie wzrosła obok” i zniknął w nocnym niebie, tak szybko, że w rzeczywistości Morgan wierzył własnym samolotu poszedł do nurkowania. Overcorrecting His właściwie nie z kontroli samolotów rozbił się Thameshaven Bagien.

Były też doniesienia Foo fighter w Pacific Theater wojny. Nocnej obserwacji od września 1941 roku na Oceanie Indyjskim był podobny do raportów niektóre później Foo Fighters. Z pokładu S.S. Pulaski (polskiego statku handlowego transportującego wojska brytyjskie), dwóch żeglarzy odnotował „dziwną kulę świecącą z zielonkawym światłem, o połowę mniejszy od Księżyca w pełni, ponieważ wydaje się nam”. Oni zaalarmował brytyjskiego oficera, który obserwował ruchy obiektu z nimi przez ponad godzinę.

W dniu 28 lutego 1942 roku, tuż przed jego udziału w bitwie na Morzu Java USS Houston podobno widział wiele dziwnych, niewyjaśnionych żółtych flar i światła, które oświetliły morze dla mil.

Raport powstał z Wysp Salomona w 1942 roku przez US Marine Corp S.J. Brickner. Po alarmie nalotu Brickner i inni świadkiem około 150 obiektów, zgrupowanych w linii 10 lub 12 obiektów każda. Pozorny „kołysanie”, jak przenieśli, Brickner poinformował, że obiekty przypominały polerowane srebro i wydawało się poruszać trochę szybciej niż zwykłe japońskich samolotów. Opisał obserwacji, mówiąc: „W sumie, to było najbardziej inspirujących, a jednocześnie przerażające widowisko widziałem w moim życiu”.

Artykuł dzięki: