transport kolejowy na dolnym slasku

transport kolejowy na dolnym slasku

Pociąg elektryczny Zestawy – The Big Big Train

Big Big Train był system O skrajni wprowadzoną przez Tri-Ang na rynek w Wielkiej Brytanii w 1966 roku i dostępne do 1972 roku składał się z różnych lokomotyw zasilanych bateryjnie działających na jasnym czerwonym plastikowym torze i dużej skali oznaczało, że system był bardziej nadaje się dla blaty granitowe młodszych dzieci niż bardziej skomplikowanego 00 pociągów wzorcowych dostępnych Hornby.mediacje gospodarcze warszawa

Podczas produkcji zaprzestano w Wielkiej Brytanii w 1972 roku, narzędzia zostały zakupione przez Novo Zabawki, którzy wznowiony produkcji w ZSRR od 1975 aż do 1980 roku.

transport kolejowy na dolnym slasku

Zakresu dostępnych zestawów, żaden z lokomotyw ma szczegółów lub wykończenie składów Hornby iw dość podstawowej kolorowego plastiku, elementy są dość surowy wygląd. Lokomotywy obejmują silnik 0-6-0 parowa – prawdopodobnie najlepszy patrząc z dostępnych modeli – do Shunter 0-4-0 Diesel, 0-4-0 silnik parowy i Mainline Hymek Diesla o nazwie „Niebieski wydruku”.

Modele te były dostępne w wielu różnych zestawów, z których każdy ślad i, w zależności od tematu, jedną z lokomotyw i różnych taboru. Obejmowały one depot wydobycie, nr 1 (ze składu pociągu wagonów otwartych i wywrotki), pasażer zestaw z dwoma wagonami, obóz graty, zestaw towarów, ładunków i ustawić zestaw zoo.

transport kolejowy na dolnym slasku

Jedną z cech zestawów pociągów elektrycznych Big Big Train był przełączniki boczne na lokomotywie. Jeśli przerzucona przełącznik z jednej strony byłoby zatrzymać; Jeśli odwrócenie go w drugim kierunku to zmiany kierunku, co często prowadzi do katastrofalnej wykolejenia.

Przełączniki były aktywowane przez urządzenie podłączono do toru; w zależności po której stronie go umieścić, urządzenie będzie albo zatrzymać pociąg lub odwrócić go. Jeden czysty nieco konstrukcji to, że wyłącznik został ustawiony tylko włączyć przełącznik w jednym kierunku, – że pociąg zbliżył się w jednym kierunku, to nadal, lecz w innym kierunku, to zatrzymania lub do tyłu, w zależności od strony toru urządzenie zostało ustawione.

Oznaczało to, że zamiast typowego układu obwodu modelu kolejowego, pojedyncza linia toru może być ustanowione i – zapewniając mechanizm przełączający Rzut działało poprawnie – pociąg może być skonfigurowany do automatycznego reverse przed wyczerpaniu ścieżki.

Artykuł dzięki: